Repository logo
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Yкраї́нська
  • Log In
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • Statistics
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Yкраї́нська
  • Log In
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Schools
  3. School of Humanities and Social Science (SHSS)
  4. Master of Library and Information Science (MLIS)
  5. MLI-101 Information Communication and Society
  6. Block-1 માહિતી સ્વરૂપ, વસ્તુઓ,અને વ્યાપ
 

Block-1 માહિતી સ્વરૂપ, વસ્તુઓ,અને વ્યાપ

Permanent URI for this collection

http://192.168.2.196:4000/handle/123456789/768

Browse

Recent SubmissionsBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy SubjectBy Subject Category

Recent Submissions

Now showing 1 - 4 of 4
  • No Thumbnail Available
    Item
    MLI-101 unit-4 જ્ઞાન વ્યાખ્યા, પ્રકારો, સ્વરૂપ, ગુણધર્મો અને વ્યાપ
    (baou, 2009-11-01) Rajan,T.n; Shah,Chetana (T.r)
  • No Thumbnail Available
    Item
    MLI-101 unit-૩ માહિતી સ્વરૂપ, વ્યાખ્યા, પ્રકાર, લક્ષણ અને વ્યાપ
    (baou, 2009-11-01) Rajan,T.n; Shah,Chetana (T.r)
  • No Thumbnail Available
    Item
    MLI-101 unit-2 હકીકત વ્યાખ્યા, પ્રકાર, સ્વરૂપ, લક્ષણ અને વ્યાપ
    (baou, 2009-11-01) Riswadakar,M.R; Shah,Chetana (T.r)
  • No Thumbnail Available
    Item
    MLI-101 unit-1 હકીકત, માહિતી અને જ્ઞાન બૌદ્ધિક મિલકતો
    (baou, 2009-01-01) Rajan,T.N; Shah,Chetana {T.r}

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback